Produkty na bazie kannabidiolu zdobywają polski rynek. Są to wyroby, które mają dziesiątki zastosowań korzystnych dla ludzkiego zdrowia. Wśród ciekawych, choć wciąż nieco mniej znanych produktów, wymienia się tytułowy plastry CBD. Czym są takie plastry, jak je stosować i dlaczego są świetną formą kuracji? Odpowiada serwis Dr-Hempsky.com.

Jak działają plastry CBD?

Kannabidiol jest substancją aktywną, jej efektywne wchłanianie stanowi podstawę udanej kuracji. W przypadku plastrów transdermalnych mowa o tzw. podaży podskórnej. System ten znany jest już od pewnego czasu za pośrednictwem plastrów antynikotynowych oraz plastrów antykoncepcyjnych. Plastry CBD pozwalają skutecznie transmitować związki aktywne przez skórę, gdzie szybko trafią do krwiobiegu.

Plastry CBD pozwalają na korzystanie z bogactwa korzyści, płynących z produktów konopnych, bez konieczności ich palenia, waporyzacji czy zażywania olejków. Plaster CBD przykleja się miejscowo, nie ma zatem potrzeby prowadzenia angażującej terapii czy kuracji w trakcie dnia. Plastry CBD działają skrycie pełną dobę, przez cały ten czas sukcesywnie transmitują związki aktywne, a my w efekcie odczuwamy pozytywne działanie CBD, czyli np. uspokojenie nerwów czy miejscowe działanie przeciwbólowe.

plastry cbd

Plastry CBD – wyjątkowy system w plastrach Dr Hempsky

Nasza marka stawia na efektywność i innowacyjność – stąd plastry CBD Dr Hempsky znane są z tego, że skutecznie i równomiernie działają przez pełne 24 godziny. Plaster CBD jest tak zaprogramowany, by jednostajnie dozować optymalną dawkę kannabidiolu. Gwarantuje to długotrwały efekt kuracji, w przeciwieństwie do palenia suszu konopnego czy waporyzacji. Mamy także gwarancję, że w danym momencie transmitowana jest optymalna ilość CBD do krwi, minimalizuje się ryzyko skoków stężenia CBD, a przez to ewentualnych reakcji ubocznych.

Plastry CBD – dyskretne, wygodne, skuteczne

Zadbano o to, by plastry CBD miały niewielkie rozmiary i cielisty kolor – w ten sposób nie wyróżniają się na skórze i mogą być komfortowo i dyskretnie noszone podczas codziennych obowiązków, także poza domem. Mocno i trwale przylegają do skóry przez pełną dobę. Zaleca się przestrzegania terminów wymian plastrów zgodnie z instrukcjami producenta na opakowaniu – w ten sposób maksymalizuje się efekty kuracji.

Dla kogo plastry CBD?

Warto przetestować je w przypadku odczuwania miejscowego bólu, np. bóli reumatycznych, miejsc urazów lub kontuzji. Plastry CBD działają przeciwbólowo, przeciwzapalnie i regenerująco. Warto sięgać po nie także w przypadku przewlekłych dolegliwości neurologicznych, dermatologicznych, a nawet gastralnych. CBD czynnie wpływa na ludzki układ endokannabinoidowy, gdzie ma decydujące znaczenie dla wielu przemian i reakcji zachodzących w naszym organizmie.

Plastry CBD w ilości 6 szt / opak można zamówić w serwisie Dr-Hempsky.com w cenie 69 zł za opakowanie. Łączna zawartość CBD w opakowaniu to aż 120 mg. Do jego wyprodukowania używano wyłącznie najwyższej jakości CBD ze Szwajcarii.